vineri, 19 iunie 2020

Nu mai am loc de atatia influenceri

Bai nene, de cand m-am apucat de publicitate nu mai am loc de atatia influenceri, imi iau toate campaniile si raman sarac. Ma duc la munca sau ce mama masii? O sa ajung ca Vali, vecina mea sau mai rau ca Petcu Macelaru' - asta macar are ce manca, indiferent de pretul la mezeluri. Vrei sa-ti zic una si mai tare? Unii dintre ei nici nu au luat BAC-ul. Pai e normal asa ceva? Eu nu l-am luat, dar l-am trecut - pe la Galati si chiar si la Braila. Daca fac astia pod, gata nu mai trec nici eu BAC-ul. 

Nu mai am loc de atatia influenceri

Mi-am facut si eu un canal pe YouTube: Zosolino si bagaboandele, am avut doi subscraibari, eu eram unul si Vali altul, da ea s-a retras, am ramas doar eu. Poate-l conving pe Petrcu Macelaru sa dea si el laic, sa am macar doi la loc, ca trei deja batea la ochi. Iar astia cu campaniile lor ma tot ocolesc, nu stiu de ce. pai daca scriu eu un reviu la ceva, iti dai seama cati o sa cumpere?  Da is bulangii, asta e la noi in Romanika, nu ai cu cine bro. 

Luna trecuta am trecut de 2 milioane de unici pe zi, crezi ca m-a cautat o firma de aia de piar? N'ai sa vezi fratica, astia merg la infuencerite din alea, le dau lor banii care mi se cuveneau mie, da' tot iei o sa piarda! Pe curand bro, revin cu o stire de senzatie, sper sa o seruiasca toti.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu