sâmbătă, 2 mai 2020

Cel mai cunoscut blogger roman

Cel mai cunoscut blogger roman in viata, este evident Andi Moisescu, pentru ca e in juriul de la Romanii au talent inca de la inceput. Din urma vine cu viteza Florin Calinescu, care e mai mult vlogger decat blogger, dar e si el cunoscut de pe vremea cand era la Pro TV la Chestiunea Zilei. Ca sa ajungi cunoscut trebuie sa muncesti mult, sa scrii zilnic macar 20 sau chiar 30 de articole, dar cel mai important este sa scrii despre cine si ce trebuie. Cu cat scrii mai bine, cu atat ajungi mai sus. Uite de exemplu eu, abia am inceput sa scriu si am si devenit cunoscut. Cum de catre cine? Pai nu citesti chiar tu acum blogul meu? Asta inseamna sa fii cunoscut, sa fii blogger si sa ai si talent [ cum am eu! ]. 

Cum ajungi blogger de succes?

Pasul 1 si cel mai important: sa ai blog si sa scrii pe el. Daca nu ai idei, vezi ce scriu altii, rescrii frumusel articolele lor, dar le scri sa fie mai lungi cu cel putin 500 de cuvinte fata de original. Asa nu o sa zica nimeni ca ai copiat, ca doar al tau e mai lung, mai interesant. Nu-ti cumpara domeniu, ai sa dai o gramada de bani in fiecare an la hosting si registrar, pentru ce? 

Pasul 2 la fel de important! Blogul tau trebuie sa-ti poarte numele, cel real daca se poate, nu cum fac altii, nickname-uri, prescurtari, abrevieri sau mai mananca cate un prenume. NU, tot numele, la contact pui adresa de acasa, numarul masinii si parolele de la admin. Cum de ce? Pai sa zicem ca vrea cineva sa-ti dea niste bani, cum te gaseste? Sau sa-ti zgarie masina, cum sa faca asta daca nu stie numarul? Parola e importanta atunci cand apar noutati, intra vizitatorul si ti le lasa direct pe site! Atat de simplu, atat de curat!

Pasul 3 si ultimul: sterge blogul si ii lasi pe toti cu buza umflata! Iti dai seama ca dupa ce ai ajuns cel mai cunoscut blogger, nu mai ai nevoie de blog, treci direct la pagina ta de Instagram. Acolo pui poze cu tine, cum bei apa, suc, sau ma rog - ce mai bei tu! Sper ca ti-am fost de folos, mai treci pe aici daca vrei sa inveti lucruri noi si utile!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu