sâmbătă, 2 mai 2020

Dieta lui Zosolino

Mai sa stiti ca Zosolino e si bucatar, prietenii mai apropiati ma stiu drept Oliver, mama ma striga James, asa ca am trei nume, precum vedeti. Mai jos va las un video pe care sa-l analizati si sa-mi ziceti daca ma pricep sau nu la gatit. Sa zicem ca vrem sa facem o omleta de toata frumusetea, asa ca sa mancam ceva bun la micul dejun. Eu imi permit, am un IMC-ău foarte mic, atat de mic ca nu pot sa-l vad fara ochelari. deci daca nu stai rau cu grasimile, adica potri manca ca lupul, calul, viezurele sau orice alt animal, mai putin ca calul, iata reteta propusa de mine azi. Daca v-a placut ma puteti urmari in continuare pe canalul meu oficial de YouTube. Daca nu v-a placut, atunci mama ta sa-ti faca, altu care sa iti placa!

Zosolino recomanda:

Primul pas: aprindeti aragazul, apoi puteti ingredientele la indemana, apoi ca apucati de gatit o omleta la bagheta. La final, dupa ce faceti omleta, invitati un prieten - nu prea hraparet, ca e posibil sa va lase fara nimic pe masa! Nu uitati sa va stergeti la gura dupa ce mancati, cu apa si sapun. Bine, recomandabil este sa o faceti si inainte de a gati, inainte de masa, dar ma tem ca veti consuma prea mult sapun [ lichid de preferinta, am sa explic alta data de ce ], prea multa apa si daca nu castigati din bloggung ca mine, nu o sa aveti cu ce sa platiti intretinerea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu