marți, 19 mai 2020

Petcu Macelaru recomanda costite de porc

Nu puteam sa nu le fac si o sectiune vecinilor mei dragi, incept cu Petcu Macelaru si recomandarile lui: pentru azi costita de porc afumata de la Kaufland. O bunatate, eu am gustat una facuta ieri de Vali si sincer m-am autoinvitat la ea de acum incolo, deci vinerea nu ma gasiti acasa in Zalau, ci la madame in apartament, servind cina. 

Acum sa ne intelegm bine, nu sunt inebunit dupa costita asta ca e cu os si mai ales cu zgarciuri, dar daca vrei sa inlocuiesti bunatatea de ceafa cu ceva, eu va recomand costita. Bine la ei ii zice scaricica, eu de moda veche desi tanar, raman la versiunea clasica, taraneasca de costita. Hai ca am mai cautat si au ceva mai iefin, la 19,99 lei - ce pana mea nu i-au pus direct 20 - mai pe scurt recomand! 

Eu stau la bloc, deci ma intreb unde sa pun gratarul ca sa nu ma frece vecinii - ca imi place carnea la gratar, o nebunie de arome. Ca se stie ca cea mai buna leguma e carnea, iar cea mai indicata e aia de porc. Ca sa-ti creasca colesterolul la maxim! 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu