sâmbătă, 2 mai 2020

Vali si nea Petcu in carantina

Saptamana trecuta ma anunta Vali ca nea Petcu e in carantina, ca cica e suspect ca tuseste si are temperatura. Zic eu: pai de unde stii, ai fost la el in vizita sau cum ai aflat? DA, zice Vali - am fost ca nu mai puteam sa stau asa fara carnatul lui nea Petcu Macelaru. Stii ce bun e, ma intreaba ea. Nu stiu, zic eu - ca mie nu-mi da, il tine numai pentru tine. Mai zice ea, am fluturi in stomac numai cand ma gandesc, ma duc la el de fiecare data cand mi-e pofta de carnat. Ok, zic eu iarasi, dar iti dai seama ca ai luat si tu virusul ala daca ai fost fara masca. Acum vii sa-mi dai si mie? 

Vali si nea Petcu in carantina

Uite asa au intrat nea Petcu si Vali in carantina, pe langa ei si eu. Am vrut sa-i dau vecinei macar termometrul, sa-l introduc asa mic cum e in dos, dar ea l-a vrut in gura, ca a zis ea ca a vazut la serialul ala cu Doctor House, cum se face. Asta e, l-am introdus in gura si i-am luat temperatura. Frigea, nu alta. Promit sa-i mai iau temperatura, mi-a placut. E buna rau Madamme, pe onoarea mea de blogger cu reputatie. 

Daca nu era nea Petcu asta, nu mai apucam eu sa-mi folosesc termometru niciodata, ramanea Zosolino cu ochii in soare toata viata. Iar mie nu-mi place la soare, eu mai des la munte, ca v-am zis ca am o matusa, la Brasov, langa Timpa. La Constanta nu am neamuri [ bune ma refer, ca din alea stiti voi de care, am peste tot! ]. Acum ne-am mutat toti trei in carantina si ii dam pe rand lui Vali cand termometrul pe la spate, cand carnatul prin fata. Sa-i luam temepratura si sa o satulam de carne! 


3 comentarii:

  1. Zosolino, Vali si Petcu macelaru asta sunt haiosi rau, de ce nu-si fac si ei un blog? Sa stii ca m-am abonat la blogul tau! Abia astept sa aflu mai multe despre prietenii tai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Termometrul și carnatul, precis asta ai vrut sa spui, nu-i asa? Amuzante poveștile tale, dar parca putin cam fara perdea. Ma bucur ca te-am descoperit Zosolino, ești haios tare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa ca trece si carantina, de pe 15 mai s-a dat liber la gratare, asa ca am scapat!

    RăspundețiȘtergere