sâmbătă, 2 mai 2020

Zosolino se prezinta

Salut, sunt Zosolino si am 19 ani, sunt din Zalau si mi-am facut si eu un blog. Ca sa ma recunoasteti pe strada mi-am pus si poza, dar fiind pandemia asta de COVID mi-am pus si masca pe figura, dar oricum se vede tot ce trebuie ca sa fiu recunoscut usor. Sunt blogger de pe la varsta de 10 ani, cand am si primit porecla de Zosolino, de la Cocolino, cu care ma spala mama. Asta e prima mea postare, sper ca nu si ultima, pentru ca oricat de mult mi-ar placea viata de blogger, tot mai bine e sa fiu freelancer si vlogger. Ma gasiti pe profilul meu pe YouTube, am pana acum -1 fan, urmaritor sau cum i-o mai zice. Erau mai multi, dar cativa s-au retras si am ramas cum s-ar zice cu unul in minus, ca mi-am dat si eu dislike! 

Zosolino si bloggingul

Cum mi-a venit ideea de a face blogging? Intr-o zi im zice Madamme de langa mine: ma Zosolino, de ce nu te faci tu blogger sa castigi o gramada de bani? Poti sa ajungi cel mai citit scriitor de minciunele pe internet. Mai, zic eu: pai minciunele nu sunt niste deserturi din alea apetisante? Nu mai zice, alea sunt din alta categorie. Ok, zis si facut: gasesc blooger.com si imi fac cont. Primul pas e gata, apoi ma apuc de scris, ca la asta ma pricep, doar am terminat 11 clase. De ce 11 si nu 12? Pai mi-e frica de BAC, decat sa nu-l iau cu 10, mai bine nu-l dau!

Prima postare a lui Zosolino pe blog

Pai asta e prima postare, sper ca v-ati dat seama. Asa ca va zic de la inceput: daca vreti sa ma ocup de branding, pentru voi evident, pentru ca eu nu visez sa devin unul, pai sa stiti ca eu va pot face cunoscut la peste un milion de romanasi verzi [ si uscati! ]. Pentru asta insa va trebui sa scoateti voi niste verzisori, cam 500 pentru inceput, ca sa va fac niste consultanta. Va zic in cateva ore tot c etrebuie sa stiti despre branding, social media, etc. Le stiu pe toate, orice intrebare are raspuns aici pe blogul lui Zosolino

Comenteaza pe blogul meu!

Sa stii ca daca lasi aici un comentariu, lume te vede si te stie. In plus poti capata si un belink, asta te ajuta mult, am auzit eu la bloggeri cu esperienta. Sa stii ca le aprob repede, nu fac pe ala interesantu, nu le sterg, dar daca scrii cu greseli iti sterg belink-ul, ca sa nu te faci de rusine, 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu