duminică, 3 mai 2020

Gospodar isi cauta perechea

Dupa ce m-am uitat eu mai atent la Gospodar fara pereche am decis ca e cazul sa-mi caut si eu jumatatea. Dar nu la TV ca altii ci direct pe internet. Cum iesim din carantina, o sun pe Vali sa-mi gaseasca o prietena sa o pun la incercare. Mai iau una si de la macelar, ca asta cunoaste tot cartierul la ce salam mare are, la vanzare. Cu doua nu te ploua, dar bine iti e. Apoi vad care se acomodeaza mai repede si mai bine, care gateste mai bine ca mine, care e mai influencerita si evident care-i mai bine facuta. 

Gospodar isi cauta perechea

Daca si-a gasit Tomita perechea, sa nu mi-o gasesc si eu? Bine, el e barbat bine, nu ca mine, o scandura de 1 metru si ceva. O sa se oftice Vali si Petcu macelaru pe mine, cand o sa vada ca m-am asezat la casa mea, dar asta e viata dragii mei, fiecare pentru el si pentru comunitatea din care face parte. Sau bula mea, cum ii mai zice pe la noi prin Zalau. 

Inscrierile au inceput ieri si se termina maine, primul venit este si primul servit. Ofer conditii de cazare minunate, sub scara blocului, iar la mine in pat doar in timpul zilei. Noaptea imi place sa dorm singur, pentru ca sforai. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu