duminică, 17 mai 2020

Ce vraji a mai facut vecina mea

Am aflat ca va place de Zosolino, asta pentru ca e baiat bun, la inceput de drum. Dar nu stiti ce are in cap vecina mea, Vali. Asta vrea sa se apuce de afaceri, cica are cateva idei traznet. Bine mai fata tatii, ieri ziceai ca te faci influencer si azi deja te sucesti? Tu asa crezi ca merge treaba in mediul online? Da ea cica nu mai vrea pe internet, ca cica aici e concurenta mare, ca uite nu stiu ce blogger din asta vestit ne-a citit si ne-a criticat pe nu stiu unde, etc. Pai si ce daca ne-a criticat, asta e semn ca suntem pe drumul cel bun, ca daca scriam chestii neinteresante nu ne citea, este?

Ce vraji a mai facut Vali, vecina mea

Vali, tu te tii de vrajeli si noua nu ne spui? Tu crezi ca banii se faca sa usor cum visezi tu? Uite eu de exemplu castig binisor din tot felul de campanii de awareness, iar pentru asta primesc intre 1000 si 1500 de euro. Nu crezi ca e super ok? Eu zic ca daca faci doua campanii pe luna e super mișto, nu mai trebuie sa mergi deloc la serviciu. Cum fac asta? Atat de simplu, am o pagina de socializare cu 250.000 de fani, pun acolo niste bla - bla-uri si gata.

Cum functioneaza asta? Simplu, le dau  5 sau hai 10 euro la aia de la site-ul de socializare sa-mi promoveze postarea, aleg un public tinta din ala de da repede clik-uri pe reclamele lor sponsorizate si le-am luat banii la fraieri! Te-ai prins? O sa-mi fac si cont de Tik Tok, da acolo e cu video si nu prea vreau sa ma bag. La cat de slab sunt - schelet ambulant, nu cred ca o sa am succes. Uite tu, muiere calumea ai putea face asta si ai castiga bani icu sacul! 


Un comentariu:

  1. Am si eu cateva idei din astea cu influencerita, am auzit ca e o chestie faina si chiar vreau sa ma bag, dar nu stiu care ar fi primii pasi in lumea asta atat de frumoasa. Zosolino, nu vrei sa faci tu un tutorial sa invatam si noi?

    RăspundețiȘtergere