luni, 18 mai 2020

Cum adaug politica de cookies pe blogger

Ei bine, iata o intrebare de 100 de puncte, pentru ca eu nu am reusit sa gasesc raspunsul la aceasta intrebare. In mod normal ar trebui a apara ceva automat, asa cum se intampla la un site de pe Wordpress.com, unde am inteles ca nu trebuie sa faci nimic. Uite de exemplu daca vrei sa stii ce a facut Oana Lovin pe Youtube, nu ar trebui sa fii anuntat ca site-ul tau foloseste prajiturele din alea? Sau poate ca nu le mai foloseste, ca pana la urma cine sa le manance? Dar oricum voiam sa stiu cam ce ar fi ok sa faci ca sa fii in regula.

Cum adaug politica de cookies pe blogger

Va zic eu ca atunci cand vine vorba de site-uri, cele mai faine sunt astea de pe Blogger, sunt in primul rand gratuite, iar daca te duce capul poti ajunge departe. Nu asa ca Vali si Petcu Macelaru, dar suficient de departe ca sa nu stai pe loc. Mama ce o sa te bucuri cand ai sa vezi ca ai 50.000 de unici pe zi pe blogul tau [ eu mai am putin, inca 49.999 si gata! ]. Ala unu sa stii ca-s eu, desi nu zilnic, ca nu intru asa de des pe aici. A, tu ai putea fi deja numarul doi, daca ti-a placut aici, lasa-mi un comentariu si aboneaza-te. am deja cativa abonati rataciti, dar nu ajug daca vrei sa ajungi celebru. Asa ca Oana, de exemplu. Ce eu nu am sparanghelul la mine, sau ce? 

Ar mai fi chestia aia cu Termeni si conditii, havar nu am ce-i si cu ce se mananca, da cica e obligatoriu sa fie pe aici pe undeva, sa vezi ce implica navigarea pe site-ul meu. Pai ce sa implice? regula de trei simple: vii, vezi si pleci - daca ti-a placut, revii! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu