marți, 19 mai 2020

Dana Budeanu si-a dat verdictul

Ba voi o stiti pe Dana Budeanu, aia cu verdictul pe YouTube si ametitele ei? Pai da, si ea e o ametita, dar nu-si da seama, asta e insa problmea ei. Am vrut sa ma uit si eu la ce miorlaie ea pe acolo si am descoperit ca a ramas fata toale, aceiasi rochie cacanie si fara sutien, puls bulanele la vedere. Am incercat sa o ascult mai mult de 2 sau 3 minute, n-am reusit. Am tot schimbat clipurile in speranta ca o sa vad mai mult decat se poate vedea de exemplu la Oana Lovin, dar n-am avut noroc.

Ametita de Dana Budeanu face clipurile in avans, ca asa vrea echipa ei - am murit de ras cand le zicea la aia ce la Coca Cola sa le scrie la redcatie, asa am aflat ca are si ea echipa, ceea ce deja e nasol din punct de vedere finaciar - ca poate ii si plateste pe ametitii aia. Asculta madame la Zosolino, esti penibila, stiai?

Am prins deja in doar 2 sau 3 clipuri vizionate cum ne explica ea ca e bogata, ca are bani, ca uite ce decor de fite are ea. Pe bune, ametito? Ala e decor sau te refereai la tine? Mami, stiu ca ai ceva sute de mii de tampiti care se uita la al tau verdict, deja crezi ca asta inseamna ca esti vedeta? Ca esti cunoscuta? Pai uite, eu am aflat de tine ieri, pe FaceBook. Asa ca stai linistita, te faci de ras si nu stiu ce scuze gasesti dupa. Te pupa Jean, vecinul lui Petcu Macelaru - ai auzit e el?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu