marți, 19 mai 2020

A avut sau nu Bendeac COVID?

Am tot citit prin presa ca Mihai Bendeac a facut COVID din asta raul, dar Mircea Badea zice ca nu. Pe cine sa cred? Asa ca am mai studiat presa putin si ce sa vezi? Omul zice ca sipa facut un test si ca a iesit ca are anticorpi, deci logic ca a fost infectat si s-a vindecat. Bravo mai Bendeac, nu tre stiam asa bolnavicios. 


Acum sa vezi ce-i trece prin cap actorasului de la iUmor: sa-si faca un test si sa-l faca public. Ok, hai sa-l pun si eu la mine pe blog, sa vada lumea ca omul si-a facut testul! De ce l-a facut? De bura lui Mircea Badea, care radea de el cu gura presie pana la urechi. Asa e badea asta, un fel de cârțan da de la oras. Aveti mai jos rezultatul testului.



Ce nu inteleg eu din poza de mai sus este unde scrie ca a avut COVID, ca eu asa cum stiu sa citesc, scrie ca nu are, nu ca a avut si s-a vindecat. Da na, nu sunt eu medica sa stiu sa interpretez o analiza, dara-mi-te un raport. Oricum e proaspat, e de ieri. Adica omul s-a pus pe treaba, a facut sa demonstreze. Ce? Nimic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu